4.11.2012

LATEST PURCHASE



I know disappear  last week, but I really needed to take time for myself, you know?
I love
writing on the blog, but I had too much to do and I could not cope with everything... Sorry about that!

I think now I'm ready to return to active! However I still believe I'll post  every other day for the following week, but I will not leave the blog unattended as I did, at least not without notice.

I bought these flats last weekend, did you like it? I really wanted one of these with glitter and found the price very reasonable at Shoestock!
~*~

Eu sei que sumi na ultima semana, mas estava realmente precisando tirar um tempo pra mim, sabe? 
Amo demais escrever no blog, mas estava com tanta coisa pra fazer ao mesmo tempo que nao conseguia dar conta... Desculpem por isso! 

Acho que agora estou pronta pra voltar a ativa! Entretanto acredito que ainda irei postar um dia sim e um nao pela proxima semana, mas nao vou mais desaparecer como fiz, pelo menos nao sem avisar.

Essa sapatilha eu comprei no fim de semana passado, estava louca por uma de gliter! Gostaram? Achei o preco otimo... Paguei R$ 79,00 na Shoestock!


Nah Amaral

2 comentários:

Gostou? Comenta! ;)